tisdag, februari 10, 2009

Titta vad jag har fått!!! :)

Hej!

I December hade Jessica/Tussan en julkalender på sin blogg,
där hon lottade ut ett litet pris varje dag.
Titta in på hennes blogg här!

Jag hade turen att vinna detta fantastiskt fina kort!
Tack Jessica! :)



This beautiful card is made for me, by Jessica/Tussan.
Take a look at her wonderful blog here!


Var länge sedan jag uppdaterade här nu.
Men nu är det Sportlov i en vecka, så jag hoppas att jag hinner göra några kort som
jag kan visa er! :)
Håller på med ett Tack Kort just nu, hoppas det hinner bli färdigt i eftermiddag, så att jag kan visa det i morgon. :)

Tack så hemskt mycket för era fina kommentarer om mitt Mappkort!
Kan inte beskriva hur glad jag blir när jag läser dem!
Tack! :)

Stor Kram!
//Hanna

1 kommentar:

AN sa...

Ihana ja kauniit värit kortissasi!Tykkään paljon!:=))