söndag, februari 28, 2010

En ny Skiss!

Hej!

Tänkte dela med mig av en ny skiss jag ritat utefter ett kort jag håller på med just nu. Kortet kommer visas här inom kort, om allt går som det ska. :o)

Skissen ser ut såhär:



Har nu också två, väldigt enkla regler för mina skisser.
De finns att läsa i min sidebar, men tänkte även skriva med dom här:

- Lägg upp bilden på skissen du använt dig av i ditt blogginlägg
och
- Länka till mig från ditt blogginlägg

Detta är för att du ska kunna tolka skissen på ditt eget sätt, kanske göra den spegelvänd osv. Om du då har med både bilden på skissen och en länk till mig, blir det tydligare för mig att se vilket kort du skapat utefter min skiss och vilken av skisserna du använt.

Skulle vara jätteroligt om du ville prova dig på en av mina skisser! De finns alla i min sidebar. :o)

Hoppas ni får en riktigt trevlig söndagskväll!
För mig blir det nog en hel del pyssel tror jag... ska försöka avsluta ett påbörjat DT kort, med de nya påskstämplarna. :o)

Många kramar från Hanna

3 kommentarer:

Heather sa...

Ohhh NO - not another sketch - I just can't keep up with you!!!
Actually I like this one very much and I think it ill suit a DT card I have to do next week.
Take care sweetie and have a good week, hugs Heather xx

Mandy sa...

I love your sketches hunny, although can never make my cards look half a gorgeous as yours.
I will be playing with this one, thanks Hanna
hugs Mandy xx

Yani sa...

Wow, I didn't know that you did your own sketches... they all are fantastic! I will definitely give them a try ;-) Thanks for sharing!