tisdag, maj 26, 2009

Några dagars Paus

Hej igen! :o)
Imorgon ( hur många gånger har jag berättat detta nu!? ;o) ) åker jag på klassresa.
Därför kommer bloggen vara stängd i några dagar nu fram över.
Vi kommer hem igen på fredag kväll, och på lördag, hoppas jag kunna vara tillbaka med Mappkortet, och kanske några bilder från Örebro, om jag får någon tid över till att fota vill säga! ;o)

Har packat ikväll, blir inte mycket tid till det efter skolan i morgon.
Det blir bara hem med bussen, äta och åka tillbaka till skolan igen... ;o)

Återigen, vill jag säga ett stort Tack för alla fina kommentarer, jag blir så otroligt glad för dom!

Speciella tack, går också till Johanna för tipset om mönstren på internett, och till Sara/Sunblizz för det otroliga kortet! Det är om möjligt ännu finare i verkligheten. :o)
Önskar er en fortsatt trevlig vecka
JÄTTESTORA KRAMAR TILL ER ALLA! :o)
//Hanna


1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hoppas du haft det riktigt kul på klassresan! Det är typiskt ett sådant minne som sitter i resten av livet! *ler*

Nyfiken på mappkortet, ska bli kul att få se det!

Jättefina pärldjur du gjort - är grymt impad av det tålamode det måste krävas av att göra dem!

Ha en trevlig helg!
Kram / Angelica