fredag, juli 03, 2009

En liten uppdatering i Sommarvärmen

Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt skönt i sommarvärmen!
Över 30 grader i skuggan har det varit här... nästan lite för varmt tycker jag... ;o) Nej då, jag ska inte klaga!
Känns verkligen som sommar nu, hoppas det håller i sig ett tag framöver.
Igår badade jag och en kompis i sjön igen, den här gången hade jag inga problem att komma i. ;o)
Så skönt! Hela 23 grader i vattnet, vilket är ganska mycket för att vara denna sjö, som är ganska djup och värms upp otroligt sakta.
Imorgon blir det en resa till havet igen, och på söndag kommer det förhoppningsvis upp ett nytt kort här på bloggen...
Här kommer en liten tjuvtitt:

Och så, naturligt vis, lite bilder från trädgården...


Nu ska jag gå ut till uteplatsen och äta jordgubbar...mums! ;o)

Ha det bra!

STORA sommarkramar från Hanna

4 kommentarer:

Viddan sa...

Ser redan att kortet måste vara väldigt fint... NJUT av sommaren!
/Lena

Annacarin sa...

Hej Hanna ser ut som om vi får ännu ett vackert kort att njuta av det ser vi fram emot..:)
Vi ska också åka och bada nu, så ha det så gott du med!
Kram Annacarn

Marianne-db sa...

Hei! Ønsker deg fortsatt fine sommerdager! Jeg er på stranda nå, nyter finværet og varmen :) Takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!

Sinikka sa...

Hej Hanna,
Vad glad jag blev över ditt kommentar i min blogg.
Har tittat en bra stund på alla fina saker du har gjort. Du är verkligen duktigt. Kunde inte låta bli att bli en följare av din blogg och har lagt dig till mina favoriter. Jag kommer verkligen gärna tillbaka och hämta massor med inspiration.
Ha en riktig skön sommarlov.
Kram Sinikka