torsdag, december 09, 2010

En liten hälsning från mig i December kylan

Hej hej!

Oj oj oj..... nu var det länge sedan jag bloggade ser jag... IGEN! Vad är detta! ;o)
Jag som tyckte jag skötte mig så bra ett litet tag...
Men nu har jag snart jullov, och för ett par veckor sedan kom postgubben med ett DT paket som jag snart hoppas på att kunna sätta tänderna i... :o) Så vi får väl se vad som dyker upp här framöver. :o)

Och ja, det känns verkligen att julen är påväg... jösses vad snö!!! Och så kallt! Det isar i kinderna så fort man sticker ut huvudet genom dörren, och man drar snabbt in det igen.

I helgen satt jag och pysslade ihop lite julklappsetiketter. Det var så skönt att få hålla på med så små och "obetydliga" projekt, som inte kräver så mycket tid och eftertanke.

Och ni har väl inte missat Magnolias December Blog Hop!??? 
Varje dag lottas ett pris ut på någon av DT medlemarnas blogg! :o) Så kul! Det är min första blog hop, och jag kan inte vänta tills det blir min tur att hålla i en av luckorna i kalendern! Är lite nervös... men det kommer nog gå bra! :o)
Hoppas det är många som vill vara med! Alla är inbjudna, och desto fler, desto roligare. :o)

Hoppa över till Magnolias NYA Inspirations blogg HÄR för att läsa mer. :o)

Ha det bra!
Och 1000 tack för alla söta kommentarer ni lämnar efter er,
har varit så dålig på att kommentera inne hos er den sista tiden, men nu lovar jag att det ska bli ändring på det. :o) Ikväll blir det en riktigt lång blogg runda för min del. Ska bli så kul att se vad alla har haft för sig. :o)

Kramar i massor från Hanna

9 kommentarer:

Henrikke sa...

Du lager de mest fantastiske kort og kreasjoner Hanna. Du er virkelig helt utrolig dyktig. Fargekombisjonene og blomstrene du setter sammen er helt utrolig. Håper du holder på med dette lenge, du har jo et helt utrolig talent allerede!! Har ikke en gang ord :) Kommer til å følge med på deg masse :) Klem <3

Maris sa...

Hi Hannah yes i missed you dear, but youare still there hihi, here in holland its also cold and snowy, but in sweden its mutch more then here, love to her from you again in blogland xx

Mandy sa...

Hey sweetie, I'm so pleased you are o.k, I don't know if you got my email but I am still holding your prize for you from back in the summer so if you still want it please email me moominstacey@live.co.uk
I am going away for a few days so if I don't get back to you straight away don't worry
big hugs Mandy xx

Viddan sa...

Hej!
Jag har fatnat lite att göra etiketter, lite tror jag för att som du sa att man inte behöver tänka så väldigt mycket. Skönt att jullovet närmar sig för din del. Kram, Lena

My'scardcorner sa...

Cant wait to see your next craft work Hanna. WE too have loads of snow and it is very cold .Take care and Have a lovely Christmas.
Myrax

Christina C. sa...

Yes, Yes....I have missed you!!!!
Looking forward to your next creation!

Heather sa...

Hi Sweetie, sorry I haven't been around for a while - too many problems to be sorted out - now hopefully finished.
It is very cold here too - ooh it hurts the ears so much!!! Lots of snow too.
I Look forward to seeing what you create with your DT pack.
luve and hugs Heather xx

Sol sa...

God Jul Hanna! Gleder meg til å se din kreasjon i Advents kalenderen til Magnolia! Håper å titte inn til deg i 2011 også! Gleder meg

God Jul! :o)

Marianne-db sa...

Jeg vil ønske deg en riktig god jul og takke for masse inspirasjon i bloggen din! Du er så vannvittig flink :-)

Klem, Marianne