tänkte jag berätta att Magnolia kommer ha "extra öppet" i sin butik, lördag den 13 mars!
Då passar det ju alldeles utmärkt att ta en titt dit efter mässturen på Åhaga. :o)
Extra spännande är allt nytt som kommer finnas i butiken!
Stämpelkollektioner mm... Till exempel de senaste påskstämplarna och prinsar och prinsessor! ;o) Jag kommer helt klart var en av kunderna i Magnolias butik den 13! ;o)
Ni kan läsa mer om detta på Magnolias blogg.
Kan ju avslöja att påskstämplarna, är enligt min åsikt, de sötaste stämplar Magnolia gjort... någonsin! Dom är helt underbara!
Fick mitt DT paket i onsdags, och jag älskar allt som finns i det. :o)
Det blir ett färgsprakande glatt kort som visas här i helgen. :o)
Rosa, gult, blått och grönt. Älskar påskens färger!
Så håll utkik här de kommande dagarna. :o)
Ta gärna en lott i min blog candy också, den finner du lite längre ner.
Tusen tack för alla gulliga kommentarer!
Många kramar från Hanna