onsdag, september 16, 2009

Award från Hanna!

Hej igen!


Ibland kan så lite göra en så glad! ;o)


Har precis varit "ute" på min dagliga bloggrunda, och vad ser jag!?


En award från snälla Hanna från Norge!


Denna tallangfulla tjej är 11 år, och är så duktig på att göra kort! Ta en titt in till Hanna och se vad hon skapar - du blir inte besviken, jag lovar! ;o)


Inte nog med awarden, där fanns också en söt hälsning till mig! Tusen Tack vännen! :o)

"Hanna er 13 år, men en utrolig dyktig kortlager:) Hun har en flott blogg, så ta en titt inne hos henne.. En liten hilsen til deg Hanna: *Jeg må få takke for verdens hyggeligste kommentarer av deg!! Du kommenterer alt jeg lager og sier positive ting til meg!! Det varmer såå mye... Stor klem til deg:O)*"

Tusen Tack Hanna! :o)

Återkommer snart med en lista över de som ska få denna awarden utav mig.
Nu ska jag städa på mitt rum - mindre roligt kanske, men ett måste! ;o)

Ha det bra!
Kramar från Hanna

5 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan Hanna!
Tack för din varma hälsning till mig, om du visste vad rörd jag blev när jag läste den.
En fin skiss du har gjort och du är så duktig gumman så om du bara visste.
hoppas att du snart bli frisk.
Var rädd om dig.
Kanske syns vi snart:))
kramar Camilla

Anonym sa...

Grattis till en superfin award!

Anonym sa...

Hei Hanna! Åhh, for en så fantastisk flott hilsen du har skrevet til meg Hanna:)) Såå utrolig koselig sagt! Og tusen takk for en kjempe hyggelig kommentar:) Jeg sier du har verdens hyggeligste kommentarer, og det, ja det er sant... Thank you, sweet you;)) Hehe!!!!! Ha en flott dag og lykke til å rydde rommet, ikke akkurat så morsomt nei... Jeg må gjøre det i morgen:((
Storklem fra Hanna

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh shit! Hon är ju också en verkligt ung och begåvad artist - precis som du! Jag blir så totalimpad - jämför med mig själv och mina förskräckliga streckgubbsritande jag kunde i 11års-åldern.... Haha!
Jättefin award och du är så värd den!
Ha de bäst tjejen!
Kram /Angelica

Anonym sa...

Det finns en utmaning inne hos mig till dig!
Lycka till! ;-)