onsdag, september 16, 2009

Två Blog Candy's du inte vill missa! ;o)

Hej!

Hoppas ni har det bra!

Själv har jag fastnat i en förkylning som vägrar släppa taget, men vad gör man!?
Var hemma från skolan igår också och trodde att jag skulle kunna gå idag, men när jag vaknade på morgonen var det som att börja om från ruta ett. *suck*
Men jag ska väl egentligen inte klaga - brukar inte vara förkyld så mycket annars, så jag antar att det är det jag håller på att ta igen nu! ;o)
Problemet är att det blir så många ämnen att ta igen i skolan sedan + läxorna till kommande veckan.
Har fått reda på att vi har två prov längre fram också - det blir mycket pluggande för Hanna den kommande tiden! ;o) *suck*

Nu så vill jag tipsa er om två Blog Candy's du bara inte får lov att missa! ;o)




För vad säger ni om detta???
Heather gör stilfulla kort som bara måste ses - och inte nog med det: hon firar just nu 40 000 besökare med denna läckra blog candy på bilden ovan.
Blog Candyn stänger den sista september så skynda dit alla som vill vara med och tävla, det finns ingen tid att förlora! *ler*
Du hittar till Heather's blogg via länken här: http://www.ricas-haven.blogspot.com/
En annan smaskig Blog Candy, hittar du inne hos Ila.
Även Ila är en otroligt duktig kortmakare, med otroligt öga för färg och form, precis som Heather.
Hon lottar just nu ut denna Blog Candy, och jag lovar -du vill inte missa detta! ;o)
Skynda in till Ila och var med och fira du också!
Blog Candyn stänger den 20 september. ;o)
Du hittar till Ila via länken här: http://www.artfullyila.blogspot.com/
Och ni missar väl inte mitt lotteri här på bloggen?
Mer om lotteriet finns att läsa i inlägget nedan.
I lotteriet har du chansen att vinna ett handgjort kort,
och vem vet, eftersom det är höstens första lotteri, kanske det finns en liten överaskning i priset!? ;o)
Lycka till! :o)
Stor kram från Hanna

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej tjejen!

Gud vad vackert ditt senaste Magnoliakort är! Wow alltså!
Ska bli kul att se hur ditt lotteri-vinst-kort kommer se ut! Den som får det kan ju skatta sig lycklig!

Tråkigt att du är sjuk, det är ju tyvärr den perioden just nu, speciellt när man, som i ditt fall, börjat i nya klasser - många nya baciller som ska komma överens... Du får krya på dig tjejen!
Det enda jag just nu oroar mig för är att den beryktade maginfluensan ska starta här - för då låser jag banne mig in mig! Den vågar jag inte få i detta känsliga läge liksom! Hua!

Hoppas annars att allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Leila sa...

Hoppas du blir frisk snart. Förskylningar är inte roliga att ha. Och inte är det kul att komma efter i skolan heller.
Tack för tipsen om blog candyn
Kram
Leila