fredag, oktober 16, 2009

Ett snabbinlägg från mig....

Hej hej!

Hoppas ni har det bra!?


Här rusar dagarna förbi precis som vanligt och jag hinner ingenting.

Men nu i dagarna kommer så småningom mitt andra Halloween kort. Så håll utkik här imorgon! ;o)

Och sedan, så har jag massor av nya hemlisar att tala om snart här på bloggen också...! ;o)

Så håll ögon och öron öppna! :o)


Och så kommer mer Halloween tema, med någon liten tutorial hoppas jag, samt lite annat smått och gott... vi får väl se hur det blir.

Glöm inte att du alltid kan maila mig om du önskar något speciellt, någonting du vill fråga eller om du vill ge tips på hur du vill att jag ska kunna förbättra min blogg och inspirera mer.

Maila mig gör du här, på erlandssonhanna@telia.com


Ses vi?


...på Nordiska Stämpel och Scrapmässan i helgen?

Ska dit på söndagen.

Försöker förtvivlat dra ner på inköpslistan, får väl se hur det går! ;o) *ler*

Finns ju så mycket jag vill ha, är i stort behov av förvaring, men det är ju så tråkigt att köpa! Känns så... onödigt...! ;o) Varför lägga pengarna på de saker man inte kan klistra fast på själva kortet!?

Lite Distresser är ju aldrig fel heller... och dubbelhäftande tjep - ska köpa MÅNGA rullar den här gången - de tar ju fort hur snabbt som helst! Hur går det till egentligen?

Tycker inte att jag gör så fruktansvärt många kort, och ändå ser jag tejprullen bli tunnare och tunnare för varje dag som går... helt otroligt!


Imorgon bär det av till Magnolias butik i Borås, ska lämna in två av mina DT kort med Halloween tema. Är ju bra om några kommer in några veckor innan Halloween.

Ska försöka få till i alla fall ytterligare ett, men har lite andra kort jag ska hinna med också - som sagt, många hemlisar på gång! ;o)


Idag har årets första snöfall kommit - bara oktober och redan snö!!!

Okej, jag vet - snö är jättevackert på alla sätt och vis, men det är kallt, blött och risken att få snöbollar på sig är väldigt stor! ;o)


Vi blev dyngsura allihop på vägen till idrottshallen idag.

Vår idrottshall ligger ganska långt ifrån själva skolbyggnaden, och det tar ungefär tio minuter att gå i vanliga fall - och det gick inte fortare nära man snubblade fram i snöslask! ;o) *ler*


Men, men, det är som det är och vintern närmar sig med snabba steg.

Var ju inte länge sedan det var sommar! ;o)

Vill så gärna tillbaka dit... sommarlov, värme och solsken - härligt! :o)


Nej, nu väntar pysselbordet en stund!

Ska se om jag får någonting gjort, eller om det blir timmar av skissande och tänkande... Här går det långsamt framåt med idéerna...! ;o)

Och så sedan, precis när man ska lägga sig på kvällen - då har man så mycket idéer att man bara vill hoppa ur sängen och rusa till hobbybordet och pyssla istället. Så typiskt! ;o)


Ha det bra!


Tack för att du besöker min blogg!


Stora Kramar från Hanna



4 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan Hanna!
Låter spännande med alla dina överaskningar:)
Så du ska åka till Magnolia.
Hmmm undrar om vi är där samtidigt då:)
Jag ska också åka dit idag.
Jag vet hur det är med tejpen.
Och det är tråkit att handla till Förvaring.
Vill hellre lägga dom pengarna på material:)
Och att komma på ideen till kortet när man ska sova, är så typiskt.

Kramar Camilla

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Nu var det verkligen längesen jag vart inom här - och jag måste ju börja med att gratta dig till ditt fasta DT-uppdrag hos Magnolia - wow! Det passar ju dig som handen i handsken - glad för din skull!
Ditt Halloweenkort är ju bara så supersnyggt och det bekräftar bara att teamet valt rätt tjej på rätt plats!

Hoppas du har kul på mässan idag - jag är tokavis och hade gärna åkt dit, men jag får skjuta på det till våren... Får väl börja spara nu istället..Haha!

Hoppas allt är bra med dig snäckan!
Ha de bäst!
Kraaaam / Angelica

Anonym sa...

Tips till dig.På mässan kan man köpa dubbelhäftande bred tejp för 45-50 kr.
Dessa är oftast köpta på Biltema för endasst 29.90:- oftast drar säljarna bara bort "Biltemas insida" och vips så är det ju inte deras produkt längre,,,väldigt smart och de känar bra på det oxå så tänk dig noga för har själv gått på det en gång. Måste bara säga att du är otroligt duktig så fint. för att vara så ung, vi andra
får njuta av dina verk ha det bäst...A-Sofie

Anonym sa...

Håll utkik på min blogg imorgon om du är nyfiken på foton från scrapmässan i helgen :)

//Carro