fredag, oktober 02, 2009

Award från Carina W - Tio sanningar

Hej!



Hoppas ni har det bra, och haft en riktigt trevlig vecka!


Och nu.... är det helg!!!!! Jippie! ;o)


Har planerat en helg med mycket pyssel... *ler*


Så ni ska alldeles strax få se ett nytt kort här, jag lovar. Kortet är lite tidskrävande, har lite idéer som jag inte riktigt vet hur jag ska få ner på kortet... blir oftast väldigt krångligt när jag får sådana idéer... vissa är helt omöjliga, och då blir jag så sur för att det inte funkar! ;o)


Ska bli ett födelesdagskort till min mamma, som fyller år nu i början på oktober.
Kan inte fatta att det är oktober redan!? Tycker september bara rusat iväg, hinner ju inte med alls! ;o)



I onsdags var det orienteringsdag i skolan. Det var faktiskt roligare än vad jag förväntat mig - orientering är inte riktigt min grej! ;o) Men det funkar, och vi hittade alla kontroller utom två - visst, det kunde varit bättre, men blev ganska nöjd ändå! ;o) (inte för att det var min förjänst! ;o))


Vi fick sluta tidigt, så jag hann med lite pyssel då också. ;o) (tänk vad bra det skulle vara med lite fler sådana dagar! ;o))





Nu till det som inlägget skulle handla om! ;o)





Har fått denna läckra award av Carina W! Tusen, tusen tack vännen! Blev så glad!





Med denna award följer också en liten utmaning, som innebär att skriva tio sanningar om sig själv (hjälp!)

"Detta går fort" tänkte jag - det skulle jag inte gjort! Tio sanningar!? Om mig!? Vad kan det vara tro...???

Men efter en lång stunds tänkande, ser min tio-sanningar-lista ut så här:

1. Så fort jag får en bok i min hand, så läser jag den, oavsett om det är en deckare, fantasy, roman osv - jag slukar allt jag kommer åt! ;o)

2. Gillar inte godis.

3. Älskar glass!!!

4. Har ingen idol (sångare, skådespelare...) - däremot har jag MÅNGA idoler inom "scrap - världen"! ;o)

5. Jag skrattar nästan hela tiden - inget vackert skratt, men det bjuder jag på! ;o)

6. I skolan är favorit ämnet svenska.... adjektiv, prepositioner, direkt objekt - sådant är väl kul!? (ingen som håller med mig!? *ler*)

7. Tycker om att rita, även om jag inte är bra på det! ;o)

8. Är extremt feg när det gäller karuseller, åkatraktioner, osv - och om jag av någon anledning ändå skulle åka, så skriker jag - högt!!!

9. Min högsta dröm är (just nu) att bli inredningsdesigner, arkitekt eller författare... även om jag vet att dessa drömmar är långt utom räckhåll.

10. Är "samlare"... älskar att samla på mig saker, och hatar att göra mig av med dom!

*pustar ut*

Där hade ni tio sanningar om mig, den ena mindre inressant än den andra, men i all fall sanningar!

Ha det bra!

TUSEN TACK för era kommentarer, ler brett när jag läser dom! Sätter så stort värde på alla fina ord ni ger mig tack!

Kramar från Hanna

1 kommentar:

Annacarin sa...

Hej Hanna, vad roligt att få läsa om tio sanningar om dig, man får liksom lära känna dig lite!
Man ska sikta högt när det gäller så tro inte att dina mål är ouppnåeliga!! Jag tror att du kan bli inredningsarkitekt eller författare, du har helt klart förmågan till båda! Så sikta högt!Njut av helgen och pyssla mycket!
Många kramar, Annacarin