lördag, oktober 24, 2009

Höstlov...!

Hej!

Ja, nu är det äntligen höstlov för min del.

Är så skönt, särskilt nu första dagen, då det känns som om man har all tid i världen och lovet är som en flera mil lång väg som breder ut sig framför en... riktigt så är det ju inte! Tyvärr tar alla lov slut alldeles för snabbt, men det behöver man ju inte tänka på så här i början! ;o)

Har inte riktigt fattat att hösten redan är här, men när jag ser sig om, så ser jag ju att trädens lövverk står i flammande orange och gul brand och att begrava kinderna i en stor halsduk och stoppa fingrarna i stickade vantar är skönt i kylan.


Men när höstens vindar blåser kallt ute, är det ju bra att kunna sitta inne vid pysselbordet och låta sig uppslukas av stämplarnas underbara värld. ;o)
Eller kanske slå sig ner i någon mysig fåtölj och bläddra i ett nummer av MagnoliaINK!? ;o)
Kan varmt rekomendera denna inspirationstidning från Magnolia!
Särskilt om du, precis som jag, älskar Magnolias söta stämplar - jag lovar, då blir du inte besviken!
Tidningen är full av inspirerande bilder och steg-för-steg-beskrivningar, med tema jul, samt nyheter ur årets jul kollektion från Magnolia.
Håller just nu på med lite olika scrap-projekt, bland annat mitt sista kort med material ur mitt första DT-paket, kortet kommer visas här på bloggen inom kort. Förhoppningsvis imorgon eller på måndag. Gör också ett kort till nästa nummer av MagnoliaINK, som kommer släppas i februari 2010. Skulle vara roligt om det publicerades i tidningen, men vågar inte hoppas för mycket.
Det är väl bara vänta och se! ;o)
Tack för att Du besöker min blogg! <333
Ha det bra!
Många kramar från Hanna

1 kommentar:

DawnMarie sa...

Hi Hanna, glad you are having some holidays, a break from school is so welcome. Hope you get lots of time to craft and we get to see some more of you fabulous work. Hugs Dawn Marie.xx