söndag, juli 19, 2009

Awards från Annacarin & Heather!

Hej!

Först och främst vill jag säga ett stort tack för alla söta kommentarer - jag blir så glad!!! :o)
Sedan vill jag påminna er om min lilla utlottning, och säga ett ytterligare STORT tack till alla som redan tagit en lott. :o)
Vet inte hur man får ett speciellt inlägg att stanna överst (det här med datorer har aldrig vart min starka sida) men för att läsa mer om utlottningen, läs inlägget nedan. ;o)

Har fått två awarder, som jag nu ska skicka vidare.

Den första är från duktiga och talangfulla Annacarin. Tusen tack vännen! :o)

Denna award är från en annan, otroligt duktig tjej, Heather, tusen tack vännen! :o)

Först skickar jag båda dessa awarder tillbaka till Heather och Annacarin. Om ni inte redan kikat in hos dom, skynda dit! ;o) De är båda fantastiskt duktiga.

Sedan sänder jag de också vidare till dessa talangfulla tjejer, vars bloggar svämmar över med inspiration och vackra alster.

Kaia
Suz/Kortmaja
Angelica
Linda
Hanna
Lena Katrine
Kim
Camilla
Sinikka
May-Bente
Lena/Viddan
Marianne
Ruth
Marie-Louise
Merthe

Ha det bra!
Kramar från Hanna

13 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Oj tack! Överväldigad :) Ska ta tag i dem i nästa inlägg. Vilka mumsiga blåbärsgrejer förresten, blir ju hungrig! Ha det superbäst!

Suz/Kortmaja sa...

Åh,tusen tack igen,du är för gullig. Jag blir såååå stolt. Du är ju en sådan inspirationskälla själv. Jag älskar dina kort.

1000 kramar Suz

Annacarin sa...

Hej Hanna, TACK!!
Jag känner mig hedrad..:)
Ska lägga ut den på min sida så fort jag får tid att sätta mig ner tillräckligt länge.
Tack igen ha' det gött! Annacarin

Lena Katrine sa...

Gratulerer så mye med flotte awarder - og tusen takk for at du gir dem videre til meg *kram*

Ha en fin søndag! Go'klem

May-Bente sa...

Tusen takk for to flotte awarder- jeg setter umåtelig stor pris på at du sender dem til akkurat meg.
Skal prøve å få lagt dem inn i kveld.

Ha en flott søndag, Klem:))

❤ Kaia sa...

Tusen takk for awardene, setter urtolig stor pris på de.
Skal prøve å få sendt de videre senere i dag.
Ha en flott søndag videre :o)
Klem fra meg.

Sinikka sa...

Hej hanna, Tack så hemskt mycket att du gav dom även till mig. Klart att du skall hämta dom tillbaka. Nu får jag hoppas att massor upptäcker din fina blog där man kan hitta så mycket inspiration.
Bamse kram Sinikka

Malin sa...

Å så fina grejer du gör =) Kom precis hit efter Sinikkas inlägg i sin blogg ;)
Jag kommer snart tillbaka =)

Kram
Malin

TinaStina sa...

Hej Hanna!

Har surfat runt på din sida och säger bara WOW vilken otroligt talangfull tjej du är! Jag är grymt imponerad av det du gör! Och om jag kunde färglägga som du skulle jag vara överlycklig.

Sommarkramar!

Kamilla sa...

Men oOooooOOOh Vad GLAD jag blir, tack snälla söta rara vän!!
Tusen och åter tusen tack och lika många kramar!!!

Ruth sa...

Thanks very much for the awards! I really appreciate them and I love looking at your cards,Ruth x

Heather sa...

Hi Hanna, congratulations on your awards - you deserve them and thank you so much for passing them on/back to me.
hugs Heather xx

Liten scrapper sa...

Heihei!

Gratulerer med Award og tusen takk for at du vil gi den videre til meg! Det er utrolig hyggelig!!

Ps! Siste kortet ditt var kjempefint!!

Hilsen Merethe