fredag, juli 17, 2009

Mini-Utlottning & Blåbär i MASSOR!!! ;o)

Hej!!!
************************
Kommer hållas en liten utlottning
här på min blogg,
mer om den finns att läsa lite längre ner! ;o)
*****************************
Hoppas ni har det bra!
Här har solen lyst nästan hela dagen, med få, små uppehåll då någon liten molntuss skymt den.
Just nu är det ett sådant tillfälle och jag skyndade in för att blogga lite här! ;o)
Har inget nytt kort att visa er, men tänkte lägga upp lite blåbärsbilder....
Och här kommer dom:




Blåbärspaj....




...och blåbärsbullar! ;o)




Nu till min utlottning! :o)
Idag när jag varit på min "lilla" bloggrunda,
råkade jag se min besöksmätare...
1900!!!
Kan bara säga OJ!
Ni ska veta hur glad jag blir för att ni kikar in här hos mig då och då,
och lämnar de sötaste kommentarer!!!
Tack så hemskt mycket!
Blir så glad! :o)))
Tack!!!
Vill också passa på att säga ett extra STORT tack till mina följare,
det betyder väldigt mycket för mig!
Tack!!! *kram*
Ville fira detta på något sätt,
vill så gärna gå runt och kramar om er allihop och bjuda på tårta,
men det går ju inte... ;o)
Så jag kommer därför hålla en liten utlottning här på bloggen,
där du har chansen att vinna ett handgjort kort, gjort bara till dig.
Allt du behöver göra är att kommentera under detta inlägg.
Naturligtvis blir jag jätteglad om du skulle vilja länka till mig från din länklista,
men detta är helt frivilligt.
Du får också, mer än gärna, skriva om min mini-utlottning inne hos dig.
I kommentaren vill jag att du skriver vad du vill att det ska vara för ett kort,
vilka färger mm.
Naturligtvis får även du som inte har blogg vara med och delta.
Skriv en kommentar, eller maila mig på erlandssonhanna@telia.com
Vinnaren kommer dras den 18 Augusti.
Hoppas ni vill vara med!
Ha det bra!
Kramar från Hanna

35 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hanna. Nam, de bollene og den blåbærpaien så utrolig god ut:) Jeg vil veldig gjerne være med på din "mini-utlodding" og vinne et kjempe fint håndlaget kort fra deg! Hvis jeg vinner, vil jeg at du skal bestemme hva slags kort det skal være:)) Håper det er greit! Jeg skal linke deg på min blogg. Håper du får en god helg. Klemmer tilbake<3

Sinikka sa...

Så gott det ser ut med blåbärspaj. Och jag visste inte ens att man kan ha även blåbärsbullar. Synd att jag inte bor i närheten....skulle helt klart bjuda in mig själv då.
Och nu till utlottningen, jag har ju precis hittad hit, men försöker att bli ny ägare till en av dina fina kort.
Skulle jag vara den lyckligare vinnare ........spelar det ingen roll vilket slags kort eller färg jag få.
Ha en mycket fin helg
Kram Sinikka

Lena50 sa...

Men såååå gott det ser ut...älskar blåbär....så sugen jag blir!!!
Villken fin blogg du har...med mycket fint...första ggn jag tittar in här...men absolut inte den sista...skulle bli jätteglad att vinna ett kort från dig!!! Lena

Lena Katrine sa...

Mmmmm, den blåbærpaien så bare sååå fristende ut - jeg elsker blåbærpai!

Gøy å se at besøkstallet ditt stadig øker - det er velfortjent!
Jeg elsker kortene dine, og skulle bli kjempeglad om jeg vant et ;)

Ha en superbra helg! Go'klem

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tjena snäckan!

Först måste jag bara tacka för dina goa och ofta återkommande kommentarer! Blir alltid lika glad då jag ser dina avtryck!

Sen måste jag skälla lite på dig... Du vet att det nääästan är förbjudet att visa sådana dregelframkallande bilder i sina bloggar va? Alltså, det är ju ingen riktig lag... Bara en "Angelica-lag"... Risken är att du blir återbetalningsskyldig för ett nytt tangentbord här hemma... Det nuvarande fick visst en kortslutning av dregelet.. *ler brett*

Skämt åsido - vilka härliga blåbärsbilder! Mumsfillibabba!

Och givetvis vill jag vara med i din utlottning!
Kommer länka till dig senare.
Vinner jag, vill jag helst ha ett "Hanna-kort", det som är du alltså. Du kan även ta lite influenser av mig - sånt som du tycker är liksom.
Ganska valfritt med andra ord! *ler*

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Therése sa...

Får väl börja med att tacka för besöket i min blogg! Du är såå välkommen tillbaka... ;)

Sen säger jag bara WOW!!! Vilka fina kort du gör! Om du är såhär fantastiskt duktig när du "bara" är 13 år ser jag verkligen fram emot att se dina alster om några år... =)

Och dessa söta pärldjur... Är de svåra att göra? Har du någt tips på en bra bok eller hemsida där man kan få bra och lättförståelig förklaring till hur man gör?! Jag blev nämligen väldigt sugen att testa!!

Och skulle jag ha turen att vinna ett kort från dig, så får du väldigt gärna överraska mig...

Ha en bra dag!
Kramar, Therése

Åsa/asamia sa...

Vilka godsaker du bakat...ser mums ut!

Monica sa...

Hej och tack för din snälla kommentar :-) Det värmer jättemycket i hjärtat! :-)

Visst är det underbart med alla blåbär som finns att plocka nu. Va själv ute förra veckan och knåpade ihop till en paj. Så gott!! Nu ska jag kika runt på alla fina saker du har gjort. Kram kram!

Mill@n sa...

Hej! Jag är jättegärna med på din utlottning!! Dina kort är superfina och det syns att du lägger ner mycket arbete på dem, vill gärna ha ett rosa kort men för övrigt är det helt fritt!!

Avis också på alla blåbär, det tar ju sådan tid att plocka men så himla gott det ser ut!!

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Den blåbærpaien så helt deilig ut....
Jeg vil gjerne være med på utlodningen din jeg også. Og jeg vil gjerne at DU bestemmer hvordan kortet skal se ut, hvis jeg skulle være så heldig å vinne. Så blir det et "ekte Hanna kort"
Ha ei super helg :o)
Klem fra meg:o)

Annacarin sa...

Hej Hanna vilka fina bilder.. man blir bra sugen på blåbär..! *ler*
Kul att man kan vinna ett av dina fina kort.. skulle vara jätte roligt, de är alla väldigt fina!

Ps. jag har en sak till dig på min blog..;)
Kram Annacarin

Anonym sa...

What a wonderful pie and such delicious buns!
I will add your candy to my sidebar :-)
Have a lovely weekend.
Hugs
Carole x

May-Bente sa...

Mmmm... blåbærpai og boller, det så himla godt ut. Jeg skal si du kan bake. misunner deg der, for jeg får det ikke til. Er håpløs til å bake.

Kort fra deg, gjerne. Du er kjempe flink så det hadde vært gøy om ett av dine dumpet ned i postkassa mi.

Klem:))

Anonym sa...

Hei Hanna. Jeg skulle bare få takke for 2 kjempe koselige kommentarer:) Jeg blir kjempe glad når jeg får så koselige kommentarer fra deg og mange andre:)) Ha en god sommer så snakkes vi om 2 uker! Jeg drar nemlig til Tyrkia i morgen;) Klem:))

Heather sa...

A lottery - what a wonderful idea Hanna!! I wish I could come and share one of those blueberry buns with you - they look delicious.
Thank you for the cyber hug I send you a big, big cyber hug back.
I would be happy with any of your creations they are all amazingly beautiful.
Now I'm going to make a post on my blog - let's see if we can't get you lots more visitors - you deserve them.
I've left you a small award on my blog.
hugs Heather xx

Marie-Louise sa...

Klart man vill vara med! Du finns redan på min länklista.....och självklart lägger jag en blänkare i min sidebar! Kram kram

Marie-Louise sa...

Oj jag glömde.... Du gör alltid så fina saker så ett hederligt "Hanna-kort" skulle gör mig sååå glad! Kram igen ;) ;)

Linda sa...

Hej Hanna!
Självklart vill man vara med på din miniutlottning. Du gör så himla fina kort! Helt i min smak! =), skulle jag ha turen på min sida och vinna ett kort av dig, så får du överraska mig! =)
Tack för all inspiration du ger oss!
KRAM Linda

Erica sa...

Vilken härlig paj. Ser hur gott ut som helst.

Och själklart vill man vara med på utlottningen av ett av dina underbara kort.

Kramar
Erica

Anonym sa...

Ååååh, jag vill ju så klart också vara med i din lilla utlottning! Jag älskar dina kort, de är så välarbetade! Vann jag, måste det ju helt klart vara en magnoliastämpel på!! Färgerna rosa och brunt ääääälskar jag på kort, men blått är inte heller dumt - det är min favoritfärg när det gäller allt annat än scrap.

Skulle ju faktiskt passa alldeles utmärkt om jag vann, eftersom jag fyller år i början av september!! ;-)

Kraaaam

Sunblizz sa...

Åh, så gärna vill jag vara med i din utlottning!!!

Skulle jag vinna..hmm alla dina kort är bedårande!!!! Men en önskan är iaf färgen rosa!

Stor Kram, Sara

Camilla sa...

Hejsan Hanna!
Vilken härlig mini candy:)
och tänk att få ett kort från dig...vilken lycka...
Åh, får man välja färg?
Då skulle jag vilja att det går i Blått och Brunt mina färger.
Hoppas på tur nu bara men kön är lång....
Kramar Camilla

L8 sa...

Tusen tack för din gulliga kommentar hos mig! Läste "Ett Trykk" nu på semestern och tänkte att jag skulle kolla in din blogg men du hann till min före :) Vilka underbara kort du gör!! Så klart vill jag vara med i din utlottning. Turkost eller grönt - det är jag...hihi
Oj, vad jag önskar att man börjat i din ålder. Det är svårt att fatta att du som är så duktig bara är tonåring. Det går liksom inte in.
Kramisar
L8

Anonym sa...

Hej Hanna.
Jeg vil også gerne være med på din "utlottning"/blogcandy.
Du er utrolig dygtig. Jeg har lavet et link til din hjemmeside, og jeg laver også et link til din blogcandy.
Hvis jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig et kort i lilla farver. Jeg er meget meget glad for lilla. Du bestemmer resten.
Scrapknuz
Dorte
www.dot-scrap.blogspot.com

Tiina sa...

Hej Hanna! Vilka superfina kort du har tillverkat!!Jättefint färglagda och dekorerade.
Vilket glitter använder du?
Jag skulle gärna vinna i din mini-utlottning. Ha en bra kväll/ Tiina

Fru Larsen sa...

Hej Hanna!

Jeg har også først lige set din blog, på Sukkersøte Kreasjoner, og jeg kan godt forstå de har valgt at vise dine ting, for nej hvor er de søde! Jeg ville gerne være så heldig at vinde et af dine kort, og meget gerne med en sød magnoliapige på - har ikke selv nogen stempler derfra! Til gengæld har jeg lige været i Sverige og spise kardemommeboller og blåbær direkte fra busken! Kunne rigtig godt tænke mig et stykke af din tærte...

Mange hilsner fra
Fru Larsen

:)

Anonym sa...

Hej Hanna! Vilka härliga blåbärs bakverk du gjort, ser riktigt mumsigt, älskar blåbär!!!
Vilka underbara kort du gör också, en riktig talang är du!!!

Vad kul med en liten utlottning, skulle vara en stor ära att vinna ett kort som du gjort!
Skulle jag ha den stora turen att vinna så är mina favvis färger turkos/brunt, rosa/brunt och koboltblått och gärna ihop med nån spets.
Nu ska jag gå en runda till hos dig och naturligtvis så länkar jag i min blogg! Du är ♥-ligt välkommen att besöka min blogg om du vill!
Kramisar från Susanne

Pernol sa...

Å blåbärsbullar! Verkar hur gott som helst!

Så otroligt duktig du är på att göra kort! Det är klart att jag vill vara med! Mina favvosfärger är lila och grönt och vinröd.

Titta gärna in i min blogg och se vad jag gör! Välkommen!

kram Pernilla

Lena B E sa...

Åh så mycket gott du har bakat med blåbär! Smaskens! :P
Såklart jag vill vara med i din utlottning så fantastiskt fina kort som du gör så skulle det vara en stor ära att få ett av dina kort. Alla är så fina så det är svårt att välja, men kortet med tilda på en badring tyckte jag väldigt mycket om, så något liknande det kanske... annars så är mina favoritfärger blått och lila. Klart att jag skriver om din blogcandy på min sida, jag lägger också till dig i min länklista. Ska genast ta itu med det.
Kramar från Lena

Carina sa...

Hej,Hanna!
Naturligtvis vill jag vara med på att vinna ett kort från just dig.
Om jag vinner så önskar jag att du vill göra ett kort i de färger som du tycker bäst om.Blir så personligt då......hoppas....hoppas på tur!

Kram!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hallo!;D
Jeg fant det først ut i dag at du har en utlodding...:o) Jeg har selfølgelig lyst å være med da!! Hadde blitt drit glad om jeg vant!!;D Og hvis det skulle skje (jeg krysser fingrene!!!;P), ønsker jeg at du bestemmer hvordan du lager kortet:D alt du lager er utrooooolig lekkert!! Jaja, da håper jeg at jeg er den heldige vinneren, og selfølgelig skal jeg skrive om deg i bloggen min!!;P;D
Ha en fortsatt super duper helg!!
Stooor klem fra Ida:o)

Christina / Synål / Stina sa...

Vilka underbara älster du gör i denna blogg.
Jag måste säga jag är grymt imponerad.
Tar gärna en liten lott och skriver om dig på min blogg.
Och kort som du gör ska var din prägel på det men gärna i höstens färger.

KRAM Christina

Monica sa...

Bättre sent än aldrig :-) Klart jag vill vara med i ditt lotteri! Har tänkt skriva flera gånger i detta inlägget men jag fastnar alltid vid något underbart kort du har gjort :-) Vilken tur att du skrev att det va sista chansen idag :-) Om jag vinner så blir jag glad över vilket kort som helst från dig. Du gör ju alltid så fina saker :-)
Hoppas du får en skön början på terminen nu när sommarlovet tar slut!
Kram kram!

Kreative Karoline sa...

Jeg vil gjerne være med i lotteriet!
Min favorittfarge er lysrosa. Liker katter veldig godt ;)
Håper jeg vinner !! :)