torsdag, juli 30, 2009

Förvaring & Vinbär i stora lass

Hej!

Hoppas ni har det bra!

Idag är det exakt ett år sedan jag köpte min allra första stämpel - tänk vad tiden går fort! Och samtidigt, känns det som om jag scrappat i hela mitt liv... ;o)
Föstår inte hur jag kunde klara mig utan stämplar... *ler*
Idag har mamma och jag plockat vinbär...
...och här kommer lite bilder:
Bilderna blev inte särskilt bra, men ni får se dom i alla fall! ;o)


Har fått några mail med frågor angånende om förvaring till små dekorationer... Ja, jag är väl kanske inte riktigt rätt person att prata om just detta, min hobbyhörna är sällan särskilt städad längre än högst en timme... Men, hjälper gärna till om jag kan, och här kommer min förvaring till små dekorationer som knappar, rondeller, brads mm.

För ett litet tag sedan, tappade mamma bort locket till sin "isbit-låda" (heter det så????) och tänkte slänga den... Men jag räddade den i sista sekund. ;o) Den är ju jättepraktisk att lägga små grejer i, som man kanske bara har en eller två av. Tycker det känns så onödigt att lägga så få saker i en stor ask, så detta var en ganska bra lösning på problemet, tyckte jag.

Kanske kan det alltid vara ett tips för någon! ;o)

Ha det bra!

Kramar från Hanna

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, detta inlägget borde du ju verkligen länka till i min utlottning om förvaring!! *Vink, vink* Spring in och gör det innan 2/8, så är du med i utlottningen!!

Kram!

❤ Kaia sa...

Hei.
Det var ingen dum idè.
Det blir masse småsaker etter hvert, jeg synes det er veldig greit med lokk over også, for da er det lettere å ta med seg.
Klem fra Kaia

May-Bente sa...

Kjempe løsning, har så mye smått som bare ligger i en hau, genialt!!!

Nå har du litt å rense på med tanke på bæra. Eller du bare hiver alt opp i et hånkle og setter vin???
Lykke til iallefall.
Ha en flott dag, Klem:))

May-Bente sa...

Kjempe løsning, har så mye smått som bare ligger i en hau, genialt!!!

Nå har du litt å rense på med tanke på bæra. Eller du bare hiver alt opp i et hånkle og setter vin???
Lykke til iallefall.
Ha en flott dag, Klem:))

Kamilla sa...

Så smart förvaring, och du har ju alldeles rätt, varför så stora askar till nåt så litet ;D
Kram kram

Sinikka sa...

Hej Hanna,
Härligt sommarbild du har lagt in. Jag blev genast sugen på vinbär.
Tycker din förvaring mycket smart.
Ha en fin helg
Kram Sinikka

Petra sa...

Bra förvaring. Jag städade mitt pysselrum igår, synd att jag inte läste detta innan för bevare mej väl så mycket smått, smått man har som man inte vet var man ska lägga.
Fina kort du gjort, har kollat runt lite.
Ha en bra dag.
Kram
Petra

mi sello personal sa...

Hi little girl, i have an award for you in my blog...hugs ..Laura.